1396-11-16 09:54
398
0
50039
مسئول بسیج طلاب گلستان مطرح کرد:

دشمنان نمی توانند مانع صدور انقلاب در جهان شوند/ سه نقش فرهنگیان در پیشبرد انقلاب اسلامی

مسئول بسیج طلاب گلستان گفت : امریکا و ابرقدرت های نمی توانند جلوی صدور انقلاب در جهان را بگیرند.صدای انقلاب و شعار مرگ بر امریکا و آزادی خواهی در حال گسترش در جهان است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست؛ حجت الاسلام "علیرضا ریاحی" مروز در یادواره 110 شهید فرهنگی استان گلستان که در  سالن حکمت آموزش و پرورش گرگان اظهار کرد: بدون شک همه ما  در زندگی شخصی و و اجتماعی مدیون منصب و کسوت  معلمان و فرهنگیان هستیم و نقش بی بدیلی در پرورش روح انسان ها دارند.

وی نقش معلمان را پیروزی انقلاب و در دفاع مقدس  ویژه خواند و افزود: نقش دبیران و  اساتید و .. بارز است و به ندرت می توان گفت که اقشار دیگر به آن حد می رسند .

مسئول بسیج طلاب  گلستان  با برشمردن سه نقش عمده فرهنکیان، تصریح کرد:  " ساختن و سازندگی جوان های انقلابی " مورد تاکید مقام معظم رهبری بعنوان چهارمین فاکتور اقتدار انقلاب  و "ادای تکلیف " در همه دوران انقلاب و در جنگ و پس از آن مشهود بود ." حفظ و صیانت از دستاوردهای انقلاب" است .

معلمان تبلیغاتچی نبودند، مسیر انقلاب از سوی معلمان ریل گذاری می شود

وی با بیان اینکه  معلمان ابتدایی افکار و شخصیت ما را می سازند، بیان کرد: شهدای دفاع مقدس علم آموخته معلمانی بودند که در سنگر ها در کنار دانش آموزان خود برای دفاع سنگر جبهه را انتخاب کردند  این نشان می دهد که معلمان تبلیغاتچی نبودند مسیر انقلاب از سوی معلمان ریل گذاری می شود .

ریاحی اذعان کرد: معلمان انقلابی امروز زمانی که در کلاس درس از جبهه و شهید حرف بزند  اجر شهادت را کسب می کند  و معلمان ما اینگونه اند.

وی با اشاره به فعالیت های گسترده  دشمن و تیرهایی که به سمت مغز های این کشور نشانه می رود،  خاطرنشان کرد: این مقام معلمی در جامعه امروز نقش مهمی ایفا می کند. اگر شهدای مدافع حرم ساخته می شود یا مدیر ارزشی تربیت می شوند مدیون معلمین عزیز هستیم و باید به آن ببالیم .

این مقام مسئول ادامه داد:  امروز اگر معلمان کیلومتر ها راه  طی می کنند تا به کودکان مناطق محروم علم بیاموزند یا موی سرش را برای همدردی با دشمنان می تراشد، یا کلیه خود را اهدا می کند و این صیانت از انقلاب است .

امریکا و ابرقدرت های نمی توانند جلوی صدور انقلاب در جهان را بگیرند

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به فرمایشان امام راحل"انقلاب انفجار نور بود" گفت:  معنی این گفته به ظاهر کوتاه درعمق دکترین و استراتژیک بین الملل جستجو کرد که  نشاندهنده ریشه پرقدرت و جدای از مکاتب ایستای آن زمان داشت.

این مقام مسئول یادآورشد: انقلاب با همه کرسی های محافل مادی در جهان در تضاد بود.انقلابی که با ریشه مذهبی از حوزه های علمیه جریان و مانند انفجار نور تلالو پیدا کرد و مرزها درنوردید.

ریاحی با بیان اینکه امریکا و ابرقدرت های نمی توانند جلوی صدور انقلاب در جهان را بگیرند ، افزود: با وجود ساختن پادگان و تزریق هزاران تسلیحات نظامی در اطراف ایران اسلامی می بیینیم صدای انقلاب و شعار مرگ بر امریکا و آزادی خواهی در عراق، یمن بحرین و لبنان افریقا، اروپا و،امریکای لاتین و خود ایالات متحده امریکا شنیده می شود .

در هیچ کالج و محور سیستم آموزشی نیست که برای تحلیل ها، جریان شناسی نامی از ایران نباشد

وی اذعان کرد: چگونگی بوجود آمدن انقلاب تا به امروز هم حیرت از دشمنان نگرفته است، لذا تحلیل پیروزی انقلاب را باید در صدر اسلام و و منابع دینی جستجو کرد .

مسئول بسیج طلاب گلستان در خاتمه گفت: امروز در هیچ کالج و محور سیستم آموزشی نیست که برای تحلیل ها، جریان شناسی  وحتی فرهنگی و ورزشی نامی از ایران نباشد و حتی برنامه ریزی دشمنان و قدرت نمایی ها نیز حول محور ایران است .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.